• administrator (îngrijirea cailor și a gospodăriei)
Termenul de depunere a dosarelor de înscriere – 23 iunie 2016, orele 16.00.
Concursul va avea loc pe data de 27 iunie 2016, de la orele 10.00 iar proba de interviu va avea loc pe data de 29 iunie 2016 orele 10.00.
Relatii suplimentare la sediu: Sfântu Gheorghe, P-ta Libertății nr. 7, pe adresa de e-mail: vadon@vadon.ro, sau la numerele de telefon 0745473965 sau 0267351177.
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului asociației;
- copia actului de identitate;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până la data de 23 iunie 2016 ora 16, la sediul Asociației Vadon, Sfantu Gheorghe, P-ţa Libertății nr.7.
BIBLIOGRAFIE
la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de coordonator proiect/colectie al asociaţiei „ASOCIATIA VADON”
1. Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare;
2. O. G nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare
3. LEGE nr. 311 din 8 iulie 2003 a muzeelor şi a colectiilor publice
4. Statutul „ASOCIATIEI VADON” descărcare
5. Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006.
Asociaţia Vadon organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi: