Invitație
Expoziția de Fotografie de Natură a Clubului Fotografic TransNatura
Gazda expoziției: Demeter János directorul executiv al Asociației Vadon
Deschide expoziția: Magdó István, vicepreședintele Federației Mondiale a Artiștilor Fotografi Maghiari
Vernisajul expoziției: miercuri 28 februarie 2018, ora 18:00
Locație: Expoziția Cinegetică a Ținutului Secuiesc, Sfântu Gheorghe, str. Gróf Mikó Imre nr. 11
Consiliul Județean Covasna, Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, Asociaţia pentru Cultură Vânătorească din Ungaria
și Asociaţia „VADON” au onoarea de a vă invita la
Întâlnirea Vânătorilor din Ţinutul Secuiesc,
ediţia a VII-a, care va avea loc în data de
16 -17 iunie 2017
Evenimentul este organizat sub patronajul domnilor
Dr. Zsolt Semjén
Viceprim-ministrul Ungariei,
Președintele Asociaţiei Vânătorilor din Ungaria
Dr. Csányi Sándor
Președinte - Director executiv Banca OTP
contele Károlyi József
Comisarul cu rang de ministru al Expoziției Mondiale de Vânătoare ce se va organiza în anul 2021
A VII-A ÎNTÂLNIRE A VÂNĂTORILOR DIN ŢINUTUL SECUIESC
Vineri, 16. iunie 2017, Sfântu Gheorghe
15.00 Academia de vânătoare – Biblioteca Județeană „Bod Péter”, sala Gábor Áron
Dr.Faragó Sándor va susține un seminar cu titlul – De ce vânăm?
Sárkány Árpád va susține un seminar cu titlul – De ce este „rușine” să fi vânător în România?
18.00 Vernisajul expoziţiei de arte plastice a membrilor Asociaţiei pentru Cultură Vânătorească din Ungaria - Expoziția Cinegetică a Ținutului Secuiesc.
Sâmbătă, 17. iunie 2017, Arcuș
9.00 Startul concursului gastronomic
9.30 Deschiderea târgului de produse şi obiecte de artizanat vânătoresc
10.00 Bun venit cu corn de vânătoare, intrarea solemnă a Asociațiilor de Vânătoare
10.30 Ceremonia de deschidere
Binecuvântarea Sfântului Hubertus
Înmânarea meritelor vânătorești
12.00 Deschiderea expoziției de trofee
13.00 Demonstrație de vânătoare cu șoimi
13.30 Prezentarea ogarilor maghiari
14.00 Vânătoare cu șoimi și ogari în parcul Castelului Szentkereszty
15.00 Anunţarea rezultatelor şi ceremonia de decernare a premiilor pentru câștigătorii concursului gastronomic
15.30 Spectacolul Grupului de dans Kökényes, al elevilor Școlii Generele „Dr. Gelei József” din Arcuș
16.00 Concertul fanfarei „Kováts András” din Reci
17.00 Spectacolul Ansamblului de dansuri „Háromszék”
17.30 Erdélyi Tamás, Vocile naturii - prezentare de chemătoare
18.00 Prezentare de modă – Rochii pentru baluri vânătoreşti, designer vestimentar Tormáné Gyöngyösi Zsuzsanna
18.30 Concert oferit de ansamblul de suflători al Camerei Vânătorilor din Ungaria
19.00 Ceremonia de închidere a evenimentului
19.30 Concertul formației Bojtorján
Pe toată durata evenimentului:
va fi deschisă Expoziția de fotografie a Cercului fotografic de natură al Asociaţiei pentru Cultură Vânătorească din Ungaria
va funcționa un colț de joacă pentru copii.
Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica programul evenimentului.
„LUMEA NOPȚII”
Expoziție de fotografie a domnului Dr. Munzlinger Attila
Deschide expoziția: György Zsolt
Gazda expoziției: Demeter János - directorul executiv al Asociației Vadon
După vernisajul expoziției Dr. Munzlinger Attila va susține un seminar cu tema „Realizarea imaginilor de astrofotografie de peisaj în practică“. După seminar fotografii interesați se vor putea deplasa pe teren, pentru a încerca în practică realizarea imaginilor de astrofotografie de peisaj. În cazul vremii nefavorabile participanții vor putea asculta un nou seminar cu titlul „Prezentarea diferitelor tehnici de prelucrare a imaginilor“.
Fotografii interesați sunt rugați să aducă la eveniment echipamentul de fotografie, deplasarea pe teren se va face cu mijloacele de transport proprii, la o distanță de aproximativ 15 km.
Vernisajul expoziției: vineri 21 aprilie 2017, ora 18:00
Locație: Expoziția Cinegetică a Ținutului Secuiesc, Sfântu Gheorghe, str. Gróf Mikó Imre nr. 11
Asociaţia Vadon organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi:
• administrator (îngrijirea cailor și a gospodăriei)
Termenul de depunere a dosarelor de înscriere – 23 iunie 2016, orele 16.00.
Concursul va avea loc pe data de 27 iunie 2016, de la orele 10.00 iar proba de interviu va avea loc pe data de 29 iunie 2016 orele 10.00.
Relatii suplimentare la sediu: Sfântu Gheorghe, P-ta Libertății nr. 7, pe adresa de e-mail: vadon@vadon.ro, sau la numerele de telefon 0745473965 sau 0267351177.
Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului asociației;
- copia actului de identitate;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până la data de 23 iunie 2016 ora 16, la sediul Asociației Vadon, Sfantu Gheorghe, P-ţa Libertății nr.7.
BIBLIOGRAFIE
la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de coordonator proiect/colectie al asociaţiei „ASOCIATIA VADON”
1. Legea administrației publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările și
completările ulterioare;
2. O. G nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare
3. LEGE nr. 311 din 8 iulie 2003 a muzeelor şi a colectiilor publice
4. Statutul „ASOCIATIEI VADON” descărcare
5. Legea vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006.